vem jag är

oliviaway undrade i en kommentar vem jag var. vilket gav mig en idé att göra det här inlägget:

Jag har en pärm hemma på mitt rum, som jag håller gömd och som bara är till för mig och ingen annan. I den har jag skrivit ner massa saker om mig själv, positiva saker, vem jag är och tycker om och vad jag vill i livet, saker jag vill uppnå eller bara vill ska finnas i mitt liv. Den har jag att plocka fram de gånger jag känner mig nere och ibland inte orkar med livet. Då tar jag fram den och påminner mig själv om vem jag faktiskt är. Och att jag en vacker dag faktiskt kommer våga vara den människan också, fullt ut. Jag är väldigt bra på att begränsa mig själv och fastna i rädslor. Just nu tampas jag ju en hel del med min sociala fobi, vilket kan vara jävligt jobbigt vissa gånger och bara få mig att vilja ge upp. Då är den här pärmen skitbra. För jag behöver ibland verkligen påminna mig själv om att jag är ju så mycket mer än bara min sociala fobi! Fokuset hamnar alltför lätt på den eftersom det är det jag går i, hela dagarna.. Så här kommer en av de lappar jag har insatt i den pärmen.

*skrev in det i ett inlägg för sig*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0