Nya böcker på väg

Åh. jag är verkligen tacksam över vilket bra bibliotek min hemstad har!
Efter att ha läst Sarah Dessen's The truth about forever kollade jag upp lite vad det var för fler böcker hon skrivit. Alla verkade vara i ungefär samma stuk men om olika ämnen och eftersom hon verkar vara en väldigt bra författare gissar jag att de andra är lika bra som den jag nyss läst.
Och nu är det så att mitt bibliotek tillåter att man lämnar in bokinköpsförslag (antar att även andra bibliotek i landet har det så?) så jag skickade faktiskt in förslag på 7 olika böcker, hahaha. Jag visste att personalen lika gärna kunde strunta i förslagen, men då jag lämnat in andra gånger och de böckerna blivit köpta, så hoppades jag ändå.
Och gissa vad! Följande böcker väntas snart komma in på bibblan:

Sarah Dessen:
Someone Like You

That Summer
Just Listen
Keeping the moon
Dreamland
(Along for the ride?)

&


Diana Janse
En del av mitt hjärta lämnar jag kvar

Woohooo! Så nu har jag många böcker att se fram emot och många recensioner att skriva :D
Varför de inte beställt in Along for the ride tillsammans med de andra har jag ingen aning om. Men om de inte köper in den också lämnar jag nog ett nytt förslag på den om några veckor. Lite tråkigt om de tänker ha alla Sarah Dessens böcker utom en!

Jaa, så nu blir det till att läsa. Äntligen har jag börjat ta upp det intresset som legat på is i många år! :)


Kommentarer
Postat av: Ollie

Sv: haha jaha! förstod inte jag ^^ men den filmen är riktigt bra, man kan se hela på youtube :) sök bara på the black balloon part 1 eller något :)

2010-02-02 @ 17:59:21
URL: http://oliviaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0