Bokrecensioner

Jag har äntligen börjat känna för att skriva recensioner av böcker jag läser. Under ett ganska långt tag har jag inte alls funnit nån ro att läsa böcker, än mindre skriva recensioner, men nu har känslan så sakta börjat smyga sig fram igen. Tidigare har jag haft viljan men inte orken/känslan för det. Men nu så, nu är jag förhoppningsvis igång!
Tanken var först att bara ha recensionerna nerskrivna i min dagbok, att bara ha dem för mig själv helt enkelt. Men nu när jag ändå skaffat den här bloggen kan jag lika gärna även publicera dem här ju!


Betygsskalan är följande:

X - Läs den ej!!

1/5 - Dålig


2/5 - Helt okej

3/5 - Bra!

4/5 - Väldigt bra

5/5 - Wow! Perfect Match!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0