visdom via natten


Respekten ligger inte bara i det man ser, utan även i det man utför

Jag vet inte vad det ska betyda, men det var det sista jag hörde innan jag vaknade alldeles nyss. Jag drömmer väldigt mycket och väldigt ofta. Inte sällan flera drömmar på en natt, eller ibland bara en enda jättelång. Ofta kommer jag ihåg dem. Jag pratar väldigt mycket också. och gnisslar tänder (något andra har påpekat). Men det här med pratet. Det är jag faktiskt väldigt intresserad av. För jag vet att vissa gånger har jag under drömmarna råkat vakna till och höra vad det är jag säger och då tyckt att "det där var ju riktigt smart", sen har jag snabbt fallit tillbaka i sömnen och på morgonen är det glömt. Allra helst skulle jag vilja ha en bandspelare som stod på hela natten. En bandspelare som egentligen inte var på utan kände av när det var ljud omkring och då satte på sig själv och började spela in, finns det sånna? För ett vanligt kasettband skulle ju gå åt direkt, den räcker väl bara i drygt 2 timmar. Jag skulle liksom knappt hinna somna efter att ha tryckt på record, än mindre börja drömma och snacka :P Jag får kolla upp det där med den andra bandspelare, har jag tur så finns det faktiskt sånna! Kanske på pappas jobb? Hrm. Värt att kolla upp.
För det är faktiskt väldigt intressant det där, vårat undermedvetna. Att alla människor är egentligen väldigt kloka. Det räcker bara att gå och lägga sig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0