you love me but you dont

Började få en migränattack igår. Det första jag märker då är att delar i min syn bara försvinner. Ett exempel är att om jag skulle hållt ut handen framför mig, så ser jag handen men inte armen. Synen kan bara se just det den fokuserar på. Steg två blir sen att det börjar blinka framför ögonen. Små geometriska figurer i olika formationer o färger blinkar framför ögonen, även när jag stänger dem. Asjobbigt! Eftersom jag då vet att nu jävlar kommer migränen :( Usch!
Så det blev till att lägga sig direkt (kl 22, jämfört med kl 2,3 andra nätter) Somnade väl vid tolv nån gång och idag vaknade jag upp tidigt för en gångs skull! Det var ett tag sen jag vaknade innan nio om man säger så :P I alla fall, det jag skulle komma till är att den här låten spelades i min dröm nån gång innan jag vaknade imorse:

 

Vääldigt längesen jag lyssnade på 3 doors down, och det gör nästan ont att höra den här låten. Allt jag förknippar med den och vad den faktiskt handlar om. Huh..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0